Допомога вчителям

Посібник для вчителів щодо НУШ

Вахней О.А. Творчий зошит домашніх завдань. Частина 1

Вахней О.А. Творчий зошит домашніх завдань. Частина 2

Дидактичний матеріал для подолання вад письма Блінова ІІ

Діти з особливими потребами

Довідник нозологій

Ідекс інклюзії шкіл

Інвалідність та суспільство

Індекс інклюзії

Індивідуальна програма розвитку

Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потр

Інклюзивна школа

Інклюзивна-освіта-від-А-до-Я-1

Конспект уроку в інклюзивному класі Диференціація звуків [и-і]. Пригоди з Колобком.

Методичні рекомендації щоло психологічного супроводу

Методичні рекомендації_дислексія_2016 –

Основи інклюзивної освіти

Основні поняття інклюзивної освіти

Особливості розуміння прочитаного розумово відсталими дітками

Планування спрямоване на кожного учня

Правила спілкування з дітьми

Програма з корекційно-розвиткової роботи Розвиток мовлення для 1 класу ЗПР

Програма з корекційно-розвиткової роботи Розвиток мовлення для 3 класу ЗПР

Путівник для батьків дітей з особливими потребами

Розвиток мовлення 1 клас

Розвиток мовлення 2 клас

Розвиток мовлення 4 клас

Спільне викладання в інклюзивному класі

Формування педагогічних кадрів

Школа для кожного посібник

Школа для кожного

Як потрапити до загальноосвітнього дитячого садочка (інклюзивна освіта)

Як потрапити до школи (інклюзивна освіта)