Директор Департаменту взяв участь в онлайн-дискусії

7 листопада 2022 року директор Департаменту освіти і науки Олександр ЛОНЧАК взяв участь в онлайн-дискусії з актуальних питань розбудови системи забезпечення якості освіти в межах проведення «Тижня якості освіти», що реалізує Управління Державної служби якості освіти в Одеській області.

Олександр Анатолійович презентував учасникам наради розвиток галузі в процесі реформування, а також окреслив колегам ті виклики, з якими стикнулися в умовах боротьби з воєнною агресією рф. Це і зменшення охоплення здобувачів освіти безперервним навчанням, що не могло не вплинути на якість надання освітніх послуг в цілому, переміщення учасників освітнього процесу в інші регіони та за кордон, загроза психічному здоров’ю дітей внаслідок війни тощо. Детальніше націлено увагу на фундаментальну освітню ланку – дошкільну освіту. У перші місяці повномасштабної агресії росії, освітня діяльність у дитячих садках була призупинена. Вже з 1 квітня, на виконання розпорядження начальника обласної військової адміністрації Максима Марченка, розпочалося відновлення роботи закладів дошкільної освіти, створення безпечних умов перебування дітей та персоналу, розроблення гнучких режимів функціонування груп. За цей час до наших ЗДО зараховано 807 здобувачів освіти з числа внутрішньо переміщених осіб. З 1 листопада прийнято рішення про відновлення очного освітнього процесу в режимі повного робочого дня у ЗДО м.Одеса.

Наразі в області 111 закладів працює в очному форматі, 22 заклади – у змішаному та 186 здійснює освітній процес дистанційно.

Також слід зауважити, що свою діяльність відновили і ті заклади дошкільної освіти, приміщення яких були пошкоджені внаслідок ракетних обстрілів.

Важливо зазначити, що спільно з Державною службою якості освіти в Одеській області розроблено програму підвищення кваліфікації для директорів, вихователів-методистів ЗДО. Системна співпраця триває. Щиро вдячні колегам за підтримку! Віримо, що особливі умови роботи незабаром зміняться на продовження активного впровадження реформ та підвищення доступності і якості послуг дошкільної освіти.