В Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle для розвитку медіаграмотності серед батьків та дітей

У центрі ініціативи — «трикутник критичного мислення», простий інструмент із трьома запитаннями до будь-якої новини: чи надійне джерело; чи справді ця інформація важлива; чи не містить вона емоційних маніпуляцій.

Tryangle пропонує короткі та практичні поради, які легко застосовувати у повсякденному житті, навіть за умови браку часу на проходження повноцінного навчання.

👉 Ознайомитись з проєктом можна за посиланням: https://www.tryangle.online/

Ініціатива реалізується організацією IREX за підтримки Посольства США в Україні та в партнерстві з Міністерством освіти і науки України, Міністерством культури та стратегічних комунікацій України та Академією української преси.