Відкрито ще два Цифрові Освітні Центри
Для надання доступу до освіти в умовах війни Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Асоціацією інноваційної та цифрової освіти у співпраці з обласними військовими адміністраціями створено мережу з 16 Цифрових Освітніх Центрів (DLC) у Херсонській, Одеській та Миколаївській областях.
Місія Цифрових Освітніх Центрів (DLC) – забезпечити навчання школярів, які не мають повноцінного доступу до офлайн навчання у громадах.
1 та 2 серпня 2024 року ще два Цифрові Освітні Центри (DLC) – у Ліцеї №1 м.Южне та Рішельєвському науковому ліцеї – відкрито на Одещині.
У Цифрових Освітніх Центрах учні можуть безоплатно:
- за допомогою Штучного Інтелекту визначити, які предмети та теми зі шкільної програми їм потрібно надолужити;
- навчатись за допомогою інтерактивних кейсових уроків та технології перегорнутого класу;
- отримувати індивідуальні консультації (надолужувати освітні втрати) через спеціальний застосунок (так звана Убер-Школа);
- набувати навички, що мають найбільший попит у XXI столітті, завдяки “Урокам для успішного життя”;
- розважатись з користю зі спеціальною освітньою програмою “Minecraft”;
- визначити свій рівень володіння та опанувати українську та англійську мови;
- отримати психоемоційну підтримку;
- сформувати Паспорт Здібностей до 1 000+ сучасних професій за допомогою сертифікованого профорієнтаційного адаптивного тестування, визначити професію своєї мрії та побудувати індивідуальну траєкторію подальшого навчання та кар’єри.
«Сьогодні ми з партнерами – Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Асоціацією інноваційної та цифрової освіти відкрили уже п’ятий Цифровий Освітній Центр у Одеській області.
Завдяки такій співпраці учні нашої області отримали унікальний шанс навчатися та спілкуватися з однолітками у комфортних умовах. Так, учні 1-11 класів можуть навчатись, використовуючи найсучасніші технології: Штучний Інтелект, Віртуальну реальність, Майнкрафт, Убер-школу, перегорнутий клас тощо»,– зазначив директор Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації Олександр Лончак.
«Дуже важливо не просто надати усім потребуючим можливість користуватися послугами ДЛС, а зробити це усвідомлено. Так, впродовж робочого дня навчання в Центрі охоплює освітню й розвивальну складову, діти мають можливість працювати з психологом та проводити з користю своє дозвілля. Завдяки ресурсам, які наповнюють змістову складову активностей, представлених у центрі, учні мають можливість протестуватисвій рівень знань з предметів та опановувати прогалини або новий матеріал самостійно, звертаючись до вчителя лише у виключних випадках», – акцентував Анатолій Ігнатович, координатор освітніх проєктів ЮНІСЕФ.
Координатором Цифрових Освітніх Центрів у цих трьох областях є Асоціація інноваційної та цифрової освіти, яка за підтримки Міністерства освіти і науки України з початку війни успішно розвиває Мережу Українських Освітніх Хабів, як в Україні, так і в країнах ЄС, Великій Британії, Японії та США.
«Мета нашої команди – досягти того, щоб кожна дитина мала доступ до центру, його активностей та можливостей. Для цього ми наповнили Центр різноманітними технічними ресурсами, продумали цікаві і корисні активності, які не лише допомагають дітям у навчанні та надолуження освітніх розривів, а й розвивають їхні навички, знайомлять їх зі світом професій, згуртовують дітей за рахунок інтелектуальних ігор, змагань тощо», – розповів заступник голови Асоціації інноваційної та цифрової освіти Дмитро Бондаренко.
Вищезазначені активності відбуваються в межах проєкту “Створення цифрових освітніх центрів (DLC) та надання послуг з психосоціальної підтримки для дітей та молоді”, який реалізує Асоціація інноваційної та цифрової освіти спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) за фінансової підтримки Глобального партнерства заради освіти (GPE).